2017-2018 Ծրագիր, օրացույց

Օրացույց 2017-2018 ուսումնսական տարի

Օգոստոսի 22 – մանկավարժական աշխատողների համար ուսումնական տարվա սկիզբը
Օգոստոսի 22-26 – մանկավարժական աշխատողների օգոստոսյան ճամբար
Օգոստոսի 30 – հեղինակային կրթական ծրագրերի ուսումնական տարվա մեկնարկ
Սեպտեմբերի 5 – կրթական շքերթ

Սեպտեմբերի 22– 24 Բարձունքի նվաճում

Սեպտեմբերի 26 – Լեզուների եվրոպական օր

Հոկտեմբերի 12 – Իսպաներեն լեզվի օր

Հոկտեմբերի 24-30 – «Ուսումնական աշուն» նախագիծ

  • սովորողների ռազմամարզական, արշավախմբային-հայրենագիտական ճամբարներ
  • մանկավարժական աշխատողների աշնանային ճամբար

Նոյեմբերի 1-2 –  Día de los muertos – (Մեքսիկական ազգային տոն)

Նոյեմբերի  14-19– Մխիթար Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն

Դեկտեմբերի 26-28 – Ամանորի ուսումնական նախագծեր

Դեկտեմբերի 26 – 2017թհունվարի 8 – «Ուսումնական ձմեռ» նախագիծ

Հունվարի 23-27 Հանրակրթական Դիջիթեք 2017,

Ապրիլի 23 – Գրքի միջազգային օր, Սերվանտեսյան օրեր

 

Հունիսի 12-16 – Բանգլադեշյան պլեներ. փառատոնային ճամբար

Հունիսի 19-30 – մանկավարժական աշխատողների ամառային ճամբար

 

Իսպաներենի առարկայական ծրագիր

Իսպաներենի դասավանդումը կրթահամալիրում իրականացվում է A1, A2, B1, մակարդակների համար նախատեսած ծրագրով:

Առաջարկվող ուսւմնական թեմաները
Նվազագույն մակարդակ

 

Ես և իմ շրջապատը
-Իմ մասին
-Իմ ընկերները, ընտանիքը, ինձ շրջապատող առարկաները
-Իմ օրը, առօրյա գործողություններ
Իմ դպրոցը
-Ես, իմ դպրոցը և դասարանը
-Ուսումնական առարկաներ
-Գրենական պիտույքներ
Իմ նախասիրությունները
Ինչ եմ սիրում և ինչ չեմ սիրում
Տոներ
Իմ ծննդյան օրը
֊ Տոներ
Արտաքին տեսքի պարզ նկարագրություն
Մարմնի մասեր
Մրգերի և բանջարեղենների անուններ
Գույներ
Տարվա եղանակներ, միսներ, շաբաթվա օրեր
Ժամացույց, ժամանակ
Իմ բնակարանը, սենյակը
Սնունդ, նախաճաշ, ճաշ, ընթրիք
Հագուստ`տղամարդու, կանացի

Միջին մակարդակ

Ես և իմ շրջապատը
Մարդկանց նկարագրություն
Իմ դպրոցը, դասերի ընթացքը և դասերից հետո
Իմ սիրած զբաղմունքը
Հագուստ և գնումներ
Ընտանի և վայրի կենդանիներ

Ազգային սովորույթներ, ավանդույթներ
Ազգային խոհանոց`իսպանական, հայկական
Ռեստորանում
Խանութում

 

Նախագծեր

  1. «Որովհետև ինձ հետաքրքիր է» 

Նպատակը –  դրդել սկսնակ սովորողին հասկանալ, թե ինչն է իրեն հետաքրքում իսպաներեն լեզվում, և սովորեցնել` ինչպես այդ հետաքրքությունը բավարարել, ինչպես ինքնուրույն որոնել և գտնել հարցերի պատասխանները: Նախագծի վերջում ենթադրվում է պատրաստել փոքր տեսանյութ, որում  սովորողները կներկայացնեն իրենց հետաքրքող և նոր սովորած բառերն ու արտահայտությունները:

Ժամկետները – մինչև սեպտեմբերի 15

Անհրաժեշտ միջոցներ – Հայերեն – իսպաներեն բառարան (Տիգրան Հայրապետյան գրադարանում բացակայում է)

2. Իսպաներենը երգերով

3. Խաղեր` մեր ձեռքերով, մեզ համար

4. Իսպաներենի ֆլեշմոբ

5. Մասնակցություն eTwinning նախագծերին

6.  Ծանոթություն իսպանալեզու գրականությանը, կարճ պատմվածքներ

 

 

 

 

 

Advertisements